Προκήρυξη Οικονομικής Ενίσχυσης Μεταπτυχιακών Φοιτητών/Φοιτριών και Ερευνητών/τριών από το Ίδρυμα Παιδείας και Ευρωπαϊκού Πολιτισμού
|
24 Φεβρουαρίου 2025 |
Υποβολή Αιτήσεων για Ένταξη σε Καθεστώς Μερικής Φοίτησης - Εαρινό Εξ. 2024-2025
|
24 Φεβρουαρίου 2025 |
Διάκριση της Μεταδιδακτορικής Ερευνήτριας Dr Sarah Faulwetter
|
24 Φεβρουαρίου 2025 |
Ενημερωτική Εκδήλωση Σχετικά με Μέτρα Πρόληψης και Προφύλαξης για τη Μηνιγγίτιδα
|
24 Φεβρουαρίου 2025 |
Πρόγραμμα Τελετών Ορκωμοσιών Περιόδου Μαρτίου-Απριλίου 2025
|
21 Φεβρουαρίου 2025 |
Υποβολή Αιτήσεων Σίτισης για Μετεγγραφέντες 2024-2025
|
18 Φεβρουαρίου 2025 |
Πρόσκληση Διαγωνισμού Νέων Επιστημόνων για το 2025
|
05 Φεβρουαρίου 2025 |
Έγκριση Πρακτικών Αξιολόγησης για την Ανάθεση Έργου στο Πλαίσιο της Πράξης «Απόκτηση Ακαδημαϊκής Διδακτικής Εμπειρίας, στο Πανεπιστήμιο Πατρών για το Ακ. Έτος 2024-2025»
|
04 Φεβρουαρίου 2025 |
Πρόσκληση προς 4ετείς Φοιτητές του Τμήματος για τη Δράση "Τα Σχολεία Πηγαίνουν Πανεπιστήμιο"
|
03 Φεβρουαρίου 2025 |
Hμερομηνία Εξέτασης Μαθήματος Φυσική Ι, Παλαιού Προγράμματος Σπουδών
|
31 Ιανουαρίου 2025 |
Ενημέρωση για τη Μηνιγγιτιδοκοκκική Νόσο
|
29 Ιανουαρίου 2025 |
16th ICCP Course: Organic Petrology and Environmental Applications: 23-27 June, 2025
|
17 Ιανουαρίου 2025 |
Συμμετοχή του Τμήματος στο Έργο EDAGA - Enhancing Digital Archaeology Capacity of Georgian and Azerbaijan Higher Education Institutions
|
16 Ιανουαρίου 2025 |
Υποτροφίες ΙΚΥ σε Ευπαθείς Κοινωνικές Ομάδες (ΕΚΟ) και σε Τρίτεκνους/Πολύτεκνους - Ακ. Έτος 2021-2022
|
13 Ιανουαρίου 2025 |
Παράταση Προθεσμίας Ηλεκτρονικής Συμπλήρωσης Ερωτηματολογίων
|
09 Ιανουαρίου 2025 |
Γεωσυναντήσεις: MAGEmin Workshop
|
09 Ιανουαρίου 2025 |
Παράταση Δήλωσης Εαρινών Μαθημάτων 2024-2025 για τους Επί Πτυχίω Φοιτητές
|
07 Ιανουαρίου 2025 |
Προκήρυξη για Εντεταλμένους Διδάσκοντες Τμ. Γεωλογίας για το Ακαδ. Έτος 2024-2025
|
01 Ιανουαρίου 2025 |
Πρόγραμμα Ερχόμενης Εξεταστικής
|
25 Δεκεμβρίου 2024 |
Παράταση Περιόδου Διανομής και Δηλώσεων Συγγραμμάτων Χειμερινού Εξαμήνου 2024-2025
|
20 Δεκεμβρίου 2024 |