Ο Σύνδεσμος Μεταλλευτικών Επιχειρήσεων θα βραβεύσει και φέτος τον/την απόφοιτο/α του ακαδημαϊκού έτους 2025 που θα συγκεντρώσει τον υψηλότερο βαθμό αποφοίτησης, στο
πλαίσιο της Ετήσιας Τακτικής Γενικής Συνέλευσης των μελών του Συνδέσμου, η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 3 Ιουνίου 2026 στο Royal Olympic Hotel.
Επισυνάπτεται σχετική επιστολή του Συνδέσμου Μεταλλευτικών Επιχειρήσεων.


